آهنگ های امیرسام فرجی

تنهایی های امیرسام


آهنگ های امیرسام فرجی

تنهایی های امیرسام

منو تنهاییام توی یک وب

http://s1.picofile.com/file/8227526576/New_Text_Document.txt.html



شوخی شهرستانیوخاطرات من

یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست.

منم اومدم خود شیرینی کنم.

گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن.

نه گذاشت، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند!

خدا حفظش کنه زیادی رک بود.



باور کن جدی گفتم

نظرات  (۴)

وای خدا عجب معلم توپی بوده
خخخخخخخخخخخخ
وای خیلی باحال بودش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

واییییییی که مردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • زهرا جونی
  • امیرررررررررررررررررر دل درد گلفتم خدایی آآآآآآآآییی بدبخت یارو من زنم ولی میدونم چه کشیدش بدبخت :-)
    پاسخ:
    هه اره دیگه♥
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی